O NAS
Lovedress to sklep internetowy, w którym możecie Państwo znaleźć odzież damską polskich producentów: Margott, Cosima i Delfina.
Nasze ubrania szyte są w Polsce. Cechują się idealny krojem, wysoką jakością materiałów oraz dbałością o każdy detal. Naszym celem jest zadowolenie klientek i dostarczenie produktu najwyższej jakości za możliwie najniższą cenę.
Życzymy udanych zakupów i pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zespół Lovedress
BEZPIECZNE I WYGODNE ZAKUPY

Możliwe są następujące metody płatności:
Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia
Przelew: forma płatności dla kientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie.
Dane do przelewów:
COSIMA Marta Lewandowska
Bank PKO
Numer konta: 29 1020 1042 0000 8602 0419 9188
PayPal: dla płatności krajowych i zagranicznych.
DOSTAWA

Dostawa w sklepie Lovedress jest darmowa dla klientów detalicznych!
Czas realizacji zamówienia - do 7 dni.
ZWROTY / WYMIANA

Bezproblemowy zwrot i wymiana w ciągu 14 dni.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i metody płatności. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności: płatność za pobraniem, płatność przelewem lub w systemie PayPal.
Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego produktu?
Tak. W przypadku chęci odebrania produktu osobiście prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy - numer telefonu i adres e-mail znajdziecie Państwo w zakładce kontakt.
Czy mogę trzymać fakturę VAT?
Tak. Jeśli potrzebują Państwo faktury do złożonego zamówienia prosimy o napisanie maila w tej spawie lub kontakt telefoniczny.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas realizacji zamówienia to 7 dni. Na termin otrzymania paczki składa się skompletowanie zamówienia, wysyłka oraz czas dostawy. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, a czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów użytkowania czy być uszkodzony. Powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.